Generelt

Vår nettbutikk har to hovedoppgaver
> Informasjon om våre produkter skal være tilgjengelig for alle, også private forbrukere.
> Våre bedriftskunder eller innkjøpslag får produktinformasjon, prisinformasjon og kan bestille.

For å bli kunde hos oss må du bli registrert i vår base. Her kan du se hvilke betingelser du må oppfylle for å bli en direktekunde, f.eks ha et organisasjonsnummer. Ta gjerne kontakt med oss via e-post post@norganic.no eller telefon 51 66 10 02 om du er usikker på om du kan bli kunde hos oss.

Ny kunde?

Er du ny kunde må du fylle ut skjemaet du finner under linken Ny kunde øverst og nederst på forsiden. Det kan da ta en dag før du blir godkjent og får tilsendt innloggingsinformasjon. Er du usikker på noe, ta kontakt.

! Slik logger du inn

> Trykk på LOGG INN. (NB! Alle gamle kunder må få ny innlogging på det nye nettstedet. Gammel brukerinformasjon virker ikke her.)
> NB! Det er viktig at du skriver inn firmaets e-postadresse og ikke din private. Bruk den e-postadressen du har brukt før.
> Trykk på glemt passord for å få tilsendt passord/nytt passord.
> Trykk SEND

! Spar tid

I starten vil du nok bruke litt ekstra tid for å bli kjent med nettbutikken. Men hovedpoenget med nettbutikken er at du ved bruk av Mitt vareutvalg skal få gjort din bestilling raskt og effektivt.